FANDOM

Кесидіс Талліні
Hon Most Rev Dr Cesidio Tallini

Meddíss Túvtiks Kaisiris TalliniTallini Талліні в 2009 році
Tallini CoA
Герб Талліні, розроблений Айселлантом

Bathetic
Єпископ Кесидійської церкви
з 8 липня 2011
Cclp
Спеціальний представник CCLP Worldwide
з серпня 2011
OEAS Logo
Директор з комунікацій OEAS
з 23 січня 2012
TMIPU Logo
Посол з особливих доручень Антарктиди у TMIPU
з 27 грудня 2012
 
Науковий ступінь: ThD, DD, PhD
Національність: таллініанин, рямекан, герничанин, квазіпонтінханес, квазіуранієць
Громадянство: неокартезіанин, антарктієць, кабінданець, південний камерунець
Віросповідання: кесидіанство
Народження: 10 травня 1962
Нью-Йорк
 
Сайт: http://sgnrs.com
 
Наукова діяльність
Наукова сфера: IT, теологія, право, соціологія
Відомий як: мікронаціоналіст

Кесидіс Талліні (англ. Cesidio Tallini, нар. 10 травня 1962 р., Нью-Йорк) - єпископ і засновник Кесидійської церкви та канцлер Університету святого Рене Декарта. Талліні - перший у світі мікронаціоналіст, визнаний де-юре або відомий де-факто кількома урядовими або квазіурядовими органами. Він також є першим мікронаціоналістом, який дійсно може бути визнаний для кількох національностей або громадянства в межах одного і того ж нового регіону світу. Талліні допомагає двом мікронаціям - Князівству Понтінья і Королівству Уранія - в їхньому розвитком, претендує на громадянство двох корінних африканських націй - Республіка Кабінда і Південний Камерун - шляхом натуралізації, а також стверджує, що є першим повноцінним громадянином Антарктики за приналежністю.

Талліні є автором кількох книг англійською та італійською мовами, батьком-засновником кесидійського права, кесидійської аналітичної теології, кесидійської салюбріології, кесидійської суспільно-політичної науки, суспільної географії та суспільної лінгвістики; розробником кількох корінних та нових часових, мовних, освітніх та інтелектуальних систем і альтернативним науковцем, а також гуру і засновником Світового океану Землі (GEO) - нового регіону, що розвивається.

БіографіяРедагувати

PassportUNO

Паспорт ООН, виданий Талліні 30 січня 2012 року

Талліні народився в Jamaica Hospital, Нью-Йорк, 10 травня 1962 року. У віці 9 років переїхав до Італії, де продовжив освіту. Має італійський атестат школи Guglielmo Marconi в Нью-Йорку та американський атестат середньої освіти з університету в Олбані (SUNY), почесний випускник Каліфорнійського університету в Берклі з жовтня 2010 року, почесний випускник Державного університету штату Пенсильванія з травня 2011 року і міжнародний член Всесвітньої палати спеціалістів з комп'ютерної логістики (CCLP) з серпня 2011 р.

Талліні був співзасновником у вересні 2005 року Кесидійського кореня, але більше не має відносин з цією організацією.

30 квітня 2007 року Талліні отримав ступінь бакалавра наук з інформаційних технологій Університету Фенікса (з відзнакою).

13 грудня 2007 р. Рене Декарт посвячений в першого святого Кесидійської церкви.

У травні 2008 року Таліні заснував політичну партію Мультіокеанічного архіпелагу об'єднаних мікронацій (UMMOA), розпущену в червні 2017 року.

20 січня 2010 року отримав ступінь почесного доктора філософії (PhD) з міжнародного права Академії Всесвітнього Глобального Миру.

27 січня 2011 року Спільнота п'ятого світу (5WC) була зареєстрована в Google.

8 липня 2011 року Талліні був висвячений як незалежний католицький священик з апостольським правонаступництвом і призначений на посаду єпископа. Він також став членом правління єпископів Світової штаб-квартири Церкви Універсального життя.

22 липня 2011 р. Кесидійська церква отримала церковний статут від Всесвітньої штаб-квартири Церкви Універсальної Життя (пізніше перейменована в Універсальну Єдину Церкву). Талліні також отримав ступені доктора теології (ThD) і доктора богослов'я (DD) Теологічної школи Світової штаб-квартири Церкви Універсального життя.

1 листопада 2011 р., після сертифікації Екзаменаційним комітетом юридичного товариства Кабінди, Талліні був визнаний адвокатом і отримав повноваження займатися всіма судами та трибуналами Республіки Кабінда.

23 січня 2012 року Талліні був призначений Директором з комунікацій для Організації Африканських країн, що розвиваються (OEAS).

Під час 7-го засідання Комітету з громадських організацій, яке відбулося 2 лютого 2012 року в Центральних установах Організації Об'єднаних Націй в Нью-Йорку, Всесвітня палата спеціалістів з комп'ютерної логістики (CCLP Worldwide) була рекомендована для спеціального консультативного статусу. Цей розвиток став можливим після того, як Спеціальний представник CCLP Worldwide Кесидіо Талліні зумів подолати постійні заперечення Видатного представника Пакистану в ніч з 1 лютого 2012 року. У серпні 2012 року CCLP Worldwide отримала спеціальний консультативний статус при Економічній і соціальній раді ООН (ECOSOC).

27 грудня 2012 року призначений послом з особливих доручень Антарктиди і непредставлених або недостатньо представлених політій у Багатоцільовому міжпарламентському союзі (TMIPU).

31 грудня 2012 року призначений тимчасовим заступником міністра інформації Республіки Кабінда.

8 квітня 2013 року Норвезький Нобелівський комітет вітає рекомендацію Нобелівської премії миру від Університету святого Рене Декарта 2013 року.

7 червня 2013 року було відкрито агентство з парадипломатичних питань (PDA).

3 вересня 2013 року плем'я Гернічі (8ED) офіційно зареєстровано в парадипломатичних справах (PDA), що означало початок офіційного існування аборигенського європейського племені Hernici (8ED), менш офіційно започаткованого 10 серпня 2013 року.

22 вересня 2013 року уряд Південного Камеруну визнає заяву Афродитського острова UMMOA.

27 грудня 2013 року знак колективного членство UMMOA™ був поданий Управлінню патентів та товарних знаків Сполучених Штатів (USPTO), і йому присвоєно серійний номер 86153190.

9 січня 2014 року Талліні надає перші послуги Посла з особливих доручень Антарктиди нативному антарктійцю.

26 серпня 2014 року торговельна марка UMMOA™ стала UMMOA® зареєстрованим товарним знаком 4592162.

6 грудня 2014 року Світовий океан Землі (GEO) був прийнятий Google як Урядовий відділ.

1 березня 2015 року заява / назва Winnecomac (або Winnecomaq) прийнята автором і соціологом Крістофером Ротом.

5 листопада 2015 року заява / назва Афродитського острова прийнята автором і географом Ніком Міддлтоном.

21 січня 2016 року Міністерство закордонних справ та країн Співдружності Великої Британії опублікувало підсумки думок уряду UMMOA. Це перше непряме підтвердження роботи Агентства парадипломатичних справи (PDA).

28 червня 2017 року Королівство Наварія в односторонньому порядку визнало Родину Талліні (TTF) як націю.

5 жовтня 2017 року концепція раси індиго (або Homo sapiens ethicus / Homo noeticus ) прийнята автором і соціальним антропологом Бет Сінглер.